29 september 2008

Scrappmässa i Helsingborg..

Stämpel från Magnolia, vattenfast svart stämpeldyna, rengöring till den och två små stämpeldynor

Askar som jag skall dekorera

Vackra blommor

Penny Black klistermärken-de är så söta!

Barn papper

Höstpapper från wild asparagus


söta papper från Maja design

Cardstock-går alltid åt

Cremefärgade öljetter som är som små blommor och silvriga snöflingebrads

Igår var jag på scrappmässa i Helsingborg igen, alltid lika trevligt och skönt att åka dit och ägna flera timmar åt att titta i lugn och ro på allt fint på ett och samma ställe och dessutom få massor av inspiration. Här är lite bilder på vad som fick följa med hem, alltid något man ångrar att man inte köpte men nu har jag lite nytt kul och ska försöka få ihop lite fina höstkort och sen är det fasktisk snart dags att dra igång med julkorten..-jo det är det ..Jag älskar hösten och ännu mer julen! Har redan gått och längtat tills när man får börja pynta lite och kan mycket väl dra igång i början av November. Sen åker det ut ganska tidigt för jag tröttnar direkt efter nyår. I min första egna lägenhet (min mysiga 1:a) köpte jag julgran samma dag som de började säljas men den höll såklart inte till julafton men men.. Ha en bra vecka! Kram Ida

1 kommentar:

Lindhagens Anna sa...

Hej Ida!

Fina saker du har köpt. Verkar kul att gå på en sån mässa!
Hur får du reda på när det är? Det ska bli kul att se vad du hittar på med detta. Julkortet vi fick förra året var det finaste som vi fått någonsin.

Kramis/Anna