28 september 2008

Kameramotion..

Min söta prickiga sminkväska från Noa Noa

Sen jag fick barn använder jag sällan parfym men isåfall denna..

Can´t live without it..



Vaknade i en alldeles tyst lägenhet idag, maken var och spelade golf sedan kl 6 på morgonen (en söndag??) och Lilla E sov hos farmor och farfar. Bestämde mig blixtsnabbt för att inte använda den dyrbara tiden till städning och inte till skolarbete. Så jag och kameran tog oss en sväng genom allt möjligt som fanns framme. Oj oj oj vad jag skulle vilja bli bra! Orkar inte ha fler kurser i huvudet förutom mina heltidsstudier men den dagen jag är färdigutbildad skall jag sätta mig i en fotokurs omedelbums! Det skulle vara underbart att ta riktigt fina bilder och kunna varenda funktion på sin lilla kamera-den är långt mer kompetent än jag..


Annat som har hänt är att vi var på utställningen Bodies i Köpenhamn i fredags på Biologiundervisningen- Den var MYCKET speciellt och kan diskuteras en stund men alla som funderar på att se den borde göra det. Den finns kvar till december och reser sedan vidare. För er som inte känner till den så är det avlidna asiaters organ och ja..hela kroppar som visas. Väldigt pedagogiskt och lärorikt men vissa delar var också ganska makabra..

Vad jag mer gjort idag får ni nog se imorgon-det blev en dag i scrappandets anda!! Kram Ida

Inga kommentarer: