6 mars 2008

Underbar bukett..





Måste dela med mig av en underbar vårbukett som vi fick av goda vänner i helgen, den är så härligt vårfin! Jag är duktig på att unna mig (oss) snittblommor -det gör så otroligt mycket för ett hem tycker jag. Men en sådan här fin bukett skulle jag ju aldrig köpa själv och därför blev jag så glad! Går och tittar på den och njuter hela tiden och önskar att den aldrig ska vissna! Köpt i den mysigaste av alla blomsteraffärer i Malmö-Blomsterpigan .

Annars händer här inte så mycket, lilla E har fått ögoninflammation, hosta och är allmänt förkyld, idag är jag hemma med henne och imorgon ska pappsen vara det. Undertiden hon vilar middag har jag nu blivit fullständigt fast vid bla http://www.kakburken.se/ -kika där, finns massor med NÖDVÄNDIGA prylar för oss som älskar att baka! Jag måste nog snart ta steget och baka cupcakes som alla pratar om.. Ska nog beställa lite muffinsformar och sprits till det. Kram Ida

Inga kommentarer: