19 mars 2008

Påsk-ris-jakt..

Oscar

Virkat ägg som jag fått på Noa Noa


Lilla E`s paljettägg
Tygstrutar som man kan fylla med godsaker!




Tänkte visa våra påsk-ris. Egentligen borde jag gett upp för länge sedan och slutat ha ris för vår katt Oscar blir alldeles galen av dem! Han försöker dra ner allt som hänger och dinglar, och fjädrar är ännu värre. Men efter en krossad vas och en ganska dålig natt sömn har jag bestämt mig för att ge det ett dygn till, lugnar han inte ner sig får vi pynta balkongen istället! Jag tycker de är så vackra och hör till påsken så..hoppas hoppas! De mini mini små strutarna hänger i lilla E´s ris och är gjorda av tyg ur Panduro Hobbys Tilda kollektion presic som hennes kuddar i sängen(måste visa dem en dag!) Sen har jag klistrat på mini zickzack band som jag köpt billigt på Stoff och Stil. Kram Ida

Inga kommentarer: