29 mars 2008

Noa Noa..

Ett blått/svart randigt långt linne och en blus/jacka i bomull som är så personlig tycker jag. Har provat den till festliga kläder och till jeans och vardags-linne, den funkar till både och! Hoppas jag får mycket användning av den, den är mer detaljerad i verkligheten än på bild.


Randigt och prickigt till Lilla E-perfekt till tex jeanskjol!

Fina linne byxor till Lilla E, påminner mig om lite 50 tals-sailors...

Fina knappar på..


Mmmm... så mycket härliga vårkläder det kommit ut i butikerna nu! Skulle kunna handla massor, tyvärr känns det ju inte som det är dags att använda något av det riktigt än. Men är man inte snabbt framme och norpar sin storlek på Noa Noa gör någon annan det. Några plagg till mig och Lilla E fick följa med hem. Det var supermycket folk i butiken så jag får dit en vardag och prova mer i lugn och ro. Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Ida

3 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Ida!

TACK för din kommentar..så gulli du är!

Vad fina kläder från Noa Noa..älskar deras kläder...synd att barnkläderna kostar så mycket.

Så fina bilder på kakorna nedan...
KRAM KRAM
Hanna

Anonym sa...

Hej Ida! Kolla in www.sweetdesign.se Världens sötaste barnkläder! Kram Emma

Marie sa...

Vilka fina kläder du har köpt både till dig och dottern! Jag älskar Noa Noas kläder, de är såååå fina! Jag köpte en kjol där förra helgen, den är redan en stor favorit!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie