10 mars 2012

Lördagsmys..


Vaniljcupcake fyllda med hallon och mascarponefrosting

Idag får vi vänner på eftermiddagsfika och sedan lämnar de kvar minsta tjejen för övernattning. Vår dotter har längtat så hela veckan, det är ju så kul med kompisar som sover över!
Blir mysigt med melodifestival, hemlagade hamburgare och en massa annat gott. Men först grundar vi med cupcakes till fika när de kommer! Jag har helt snöat in mig på cupcakes nu..

Idag har vi upptäckt att lilleman som nu är 4 1/2 månad gammal har två små tänder som kikar fram, herregud vad fort det går! Jag vill bara bromsa tiden och får nästan ångest när jag måste lägga undan kläder som han vuxit ur på några veckor..

Ha en skön lördag!
Kram Ida




6 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm ser gott ut! Vill lära mig :) Oh två tänder redan!! Känner också att tiden går så otroligt fort... Hoppas att vi ses snart! Kram Erika

Idas Söta sa...

Hej!

Jag har svarat på åtminstone en av dina frågor på min blogg! Sen måste jag passa på att säga att du har en otroligt fin blogg, så mycket fina bilder!

Ha en fin dag!
/Ida

LIVSGLITTER sa...

mmm så gott det ser ut! Och vilket söt!

OhioGirl sa...

Those cupcakes are making me hungry - the look amazing!!

Att vara någons fru sa...

Mmmm, ser riktigt gott ut :)

SINTAS VÄRLD sa...

Åh vad fint och gott!!! :)