7 mars 2012

Körsbärskvistar..




Äntligen blommar mina körsbärskvistar! Det tog nästan två veckor för dem att slå ut men nu är de så söta och sprider lite vårkänslor i vardagsrummet. Vasen är en gammal glasburk som är loppisfyndad för 30 kr, jag älskar den för den är så rejäl.

Hoppas ni har en skön onsdag!
Själv har dottern och jag haft en ledig dag ihop. Besökt ögonmottagning, behövdes inga glasögon för dottern i nuläget. Sen leksaksaffär och konditori som belöning efter det. Och det mest spännande av allt: hälsat på mormor som jobbar som kurator på en gymnasieskola.
- Jag gömmer mig bakom dig mamma är min plan sa dottern när vi gick in..
Stora och högljudda killar är ju så klart lite spännande och läskigt när man är 6 år. Själv kände jag mig bara gammal hi hi!


Ha det gott!
Kram Ida

Inga kommentarer: