17 mars 2012

Fika..







Idag fick jag (bokstavligen) damma av handväskan och smita iväg på liten bloggfika med Åse och Caroline här i byn. Kändes lyxigt att cykla iväg utan skötväska och all annan packning man är van vid med bebis.

Fikan var med två kreativa tjejer som bor i samma by som mig. Det är härligt att möta någon som man känner igen sig själv i. Precis som jag snöar de in sig på ett kreativt område- grubblar, testar, googlar, testar igen. Vi kan diskutera nördiga små detaljer som de flesta i omgivningen himlar med ögonen åt. Och vi peppar varandra att fortsätta prova. Härligt!

Mitt huvud bubblar ständigt att idéer som jag vill testa men de flesta stannar vi drömmar för att man inte vågar.

Jag är definitivt (en av) min största kritiker själv.
Skall verkligen börja ändra på det!

Ha en fortsatt skön lördag
Kram Ida!

2 kommentarer:

Limetwig sa...

Tack för en trevlig fika, visst är det härligt med feedback! Man växer liksom lite och tror lite mer på sig själv :) Ses snart igen hoppas jag!
Kram

Editor sa...

Det var det verkligen! Inspirerande att träffa er tjejer och jag gör det gärna snart igen. Då bjuder jag tillbaka Ida... och lovar att komma ihåg plånboken...
Kram till er!