24 juni 2011

Sommarlov..

Klänning Pompdelux


Här rockar vår snart 6 åriga trollunge loss när jag skall ta bilder på henne! Tandlös, ständigt glad och massor av dans i benen- så beskriver man nog henne bäst just nu!
Igår var hennes sista dag på dagis, nu väntar ett långt sommarlov sen skall hon börja förskoleklass. Känns helt ofattbart men ändå dags. Jag kunde inte hålla mig utan fällde några tårar när vi skulle packa ihop alla saker på dagis och kramas hej då med fröknarna.. Sen firade vi med jordgubbstårta här hemma tillsammans med tjejkompisar.

Nu har maken och dottern cyklat iväg till midsommarfirandet och jag får stanna hemma och vila pga min stökiga graviditet. Men det gör ingenting, huvudsaken är att lilla knytet stannar kvar i magen ett långt tag till och är med oss nästa midsommar. Jag kör dit och ansluter en liten stund till middagen senare, den kan jag inte missa..

Önskar er alla en skön och glad midsommar! Kram Ida

Inga kommentarer: