20 juni 2011

Lugn förändring..


Sängkläder från Ellos. Stråhatt från Åhlens.


Med stökig graviditet som tvingar mig vila jämt och ständigt så är det lätta att få myror i kroppen och tuusen nya ideér till hemmet när man bara ligger och ser sig omkring. Stackars maken får en del beställningsjobb..
Men en liten mini makeover i sovrummet med nya färger lyckades jag klara på egen hand med hjälp av Ellos och datorn! Basen i rummet är grå väggar, ett svartmålat gammalt skåp och så brukar jag variera med ljust rosa eller dimmigt lila accessoarer beroende på årstid. Nu har här istället kommit in lite mörkblått och mönstrat. Blev mycket mysigare och känns somrigt och strandnära! Har planer på ett sänggavelbygge men det får bli när maken har tid och sen skall ni få se fler bilder. Skulle gärna ha ett helt collage av stråhattar på väggen men äger bara en än sålänge.

Önskar er en skön start på veckan, själv vilar jag vidare och önskar av hela mitt hjärta att det gör nytta! Kram Ida

1 kommentar:

HOUSE OF SVEA sa...

Åh vilket fint påslakan :) Måste kika in hos Ellos!

"Tavlan" har jag köpt här i Örebro hos CE Inne & Ute. Den kommer i från Bruka Design. Så besök en butik med deras sortiment är mitt tips :)

Kram Anna