14 juni 2009

Prinsessans hörna..
















Det är här lilla E fixar och donar när hon klär ut sig. 4 års dagen närmar sig och förhoppningsvis blir det lite mer utklädnadskläder då. Övriga rummet står lite stilla, jag har hittat en bra liten bokhylla på blocket men utdragssängen skall förvandlas från furu till rosa och det drar jag mig lite för. Gardinerna och vimplarna som är färdiga och upphängda känns helt fel i färger så de skall jag byta ut igen..suck.. Försöker hinna måla och fixa något här hemma varje kväll men vissa saker får vänta till semestern.


Hoppas ni haft en skän helg och inte blåst iväg i fredgens storm och höstväder. Idag verkar sommaren vara tillbaka, jag skall jobba 4 timmar och sen på lite tjejkväll med mina äldsta komisar Hanna och Louise- de är inte så gamla utan de vänner jag haft längst! Hanna bor sedan ett par år tillbaka i sitt föräldrahem som är en underbar släktgård ute på landet. Kanske får jag ta lite bilder så ni får se! Kram Ida

1 kommentar:

Bitteliten sa...

rosa og lekkert, en prinsesse verdig!!