27 december 2008

Lata mellandagar..



Nu har vi också haft vår julafton, den blev tillslut precis lika mysig och lyckad som vanligt! Har fått en massa helt otroligt fina julklappar hela familjen, jag tycker att jag bara får finare och finare saker för varje år som går.. Ni kommer säkert få se lite här framöver.

Idag har vi varit på liten skridskopremiär med vår egna isprinsessa! Tomten kom med världens sötaste små vita skridskor åt henne men det var såklart inte så enkelt första gången, vi får prova igen en annan dag. Annars går vi här hemma i myskläder och strosar som säkert de flesta. Har knappt koll på varken veckodagar eller klockslag men det spelar ju ingen roll!
Nu sover isprinsessan och maken är ute med killkompisar så jag skall lägga mig i ett varmt bad med de här lyxiga badpärlorna och en ny bok som jag fått! Kika här för att se mer om Nougat London. Hoppas ni med har sköna dagar! Kram Ida

3 kommentarer:

Emma mittemot sa...

Jag känner igen det där med att inte ha koll på dagarna. Det känns som lördag hela tiden!!

Lyxigt med badkar förresten... det kommer på nästa års önskelista ;o)

Kram Emma

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Men va trist att va sjuk på julen!
Hoppas ni fick en god o pigg jul iallafall sen då...
Visst är det kul med klappar, jag fick också roligare saker än vanligt! :)
Jeanette

Lindhagens Anna sa...

Hej Ida!

Det glädjer mig att ni är bättre! Jag vet inte vilket som är värst att få magsjuka som ganska snabbt går över eller som vår influensa som aldrig verkar ge sig. Jag har haft feber sedan juldagen och stackars Mats kunde inte gå ut med grabbarna igår! Oj nu får jag sluta jämra mig. Låter spännande med dina julklappar och jag ser fram emot lite fler bilder!

Kramis/Anna