29 december 2008

Gulliga saker..

Gullig kaffeservice från IKEA

Liten trävagga från Maileg till minsta kaninen, kan inte hjälpa det med jag ÄLSKAR deras saker och som tur är gör Lilla E också det...hihi!





Strykbräda från Maileg och jättesöta kläder som gammelfarmor stickar till kaninerna







Lilla E fick så otroligt fina saker i julklapp! Fina kläder, spel, skridskor, bilar, böcker, klocka, prinsesskläder...tja listan är låång. Här är bild på några söta små karameller..
Jag fortsätter testa min Kitchen Aid, har bakat morotskaka och nu är två superenkla bröd inne i ungen-blir god frukost i morgon bitti!
Går här och börjar plockar undan tomtar och annat julpynt som jag tyvärr tröttnat på redan. Nu längtar jag efter krispiga tulpaner, semlor (eller fastelagsbullar som vi skåningar säger), pärlhyacinter i slitna lerkrukor och ljusa lite smutsiga pastellfärger. De vita pappersstjärnorna i fönstret får vara kvar ett tag till för de lyser upp så fint men granen åker nog direkt efter nyår. Skall bli skönt med ett nytt rent år med nya förhoppningar! Kram Ida

Inga kommentarer: