25 maj 2008

Mors dag..






Idag har jag och min familj haft en underbar dag! Vi åkte på utflykt och hade picknic tillsammans vid stranden i Smygehuk utanför Trelleborg för att fira oss mammor lite. Det var så härligt att bara ha ett par timmar ute i naturen med alla dofter och ljud. Min mamma hade gjort supergod matig sallad och piroger fyllda med fetaost och spenat. Rosévin till det och sen vitchokladpannacotta med jordgubbar till efterrätt. Mums! Och allt smakar dessutom dubbelt så gott utomhus! Nu kändes det att sommaren verkligen är här snart även om det blåste kalla vindar. Lilla E satt inte still en minut under hela tiden, jag försökte träna lite med kameran men det var svårt.... och det kostade mig en glass att få på henne de nya fina Noa Noa kläderna som hon fått av mormor och stå still en sekund för några bilder-stackars barn!

Nu ska jag kika in hos alla er andra och se vad ni haft för er under helgen! Kram Ida

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt med piknik! Ser ut som ni har haft det superfint, och vilket kanonväder! Själv fick jag sova min första hela natt på ett helt år då lillan för första gången sov över hos farmor och farfar. Sååå skönt :-)