11 maj 2012

Gamla skatter..





Jag är svag för vackra gamla lakan och örngott med virkad spets på.
Har byggt upp en liten samling från olika loppisar genom åren. 
De har legat fint i ett skåp men nu börjar jag fundera på att gör något med dem.
Använda örngotten kanske.. tycker att bomullen är så sval och skön. 
Jag säger som tanterna..det går inte att hitta likadan bomull idag!

Önskar er en skön fredag! 
Mitt luktsinne har inte fungerat på ett tag 
p g a pollenallergin men idag känner jag att det doftar skolavslutning utomhus, härligt!



Kram Ida

3 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Haha, det var bättre förr ;)

Kram o trevlig helg!

Editor sa...

Fina lakan.
Var på Sopstationen idag och hittade lite saker och tänkte på vår "recension" av stället. :)
Ha en fin helg!

Kanel & Cayenne sa...

Det finns INGA nya sängkläder som slår de gamla hederliga! Jag har nyligen haft turen att överta en hel samling med fina gamla sängkläder med spets och vissa även brodyr. Hoppas du hittar på något kul med dina skatter. :) Kram /Nellie