1 augusti 2010

Tripp trapp trull..




Titta vad som fick följa med hem häromdagen! Jag blev skickad till Bauhaus för att köpa roller åt maken som målade och vips så hade jag sniffat åt mig lite inredningsfynd på väg mot kassan. Visst är de fina och de kostade bara 29:- ! Jag älskar strå/rotting just nu, det poppar upp lite varstans och känns så somrigt och härligt. Nu står de i vardagsrummet och rymmer stearinljus, värmeljus och små spel som Uno och Yatzy. Kanske får de flytta in i sovrummet som förvaring åt halsband, schalar och hårband eller i ett framtida renoverat badrum..


Så mitt tips är.. Håll ögonen öppna när ni är på Bauhaus, Ica Maxi eller Coop tex. Det poppar upp små guldkorn här och där.. Kanske har ni något tips var man kan göra oväntade fynd?


Imorgon börjar maken jobba igen, otroligt vad dessa veckor gått snabbt. Men vi är så nöjda med årets semester, hoppas bara det kommer några sommar och stranddagar till för just nu känns det lite som om hösten är på väg..


Kram Ida

Inga kommentarer: