16 augusti 2010

På gång..




Just nu målar jag vårt blocketfyndade matbord med ljusgrå linoljefärg. Det doftar underbart och är väldigt miljövänligt men phu vad lång tid det tar att torka.
Så.. undertiden målar jag tallrikshyllan med samma färg.
Och.. medans den torkar så gjuter jag plattor i betong som skall ligga mellan våra odlingslådor. Skall läggas ut singel mellan plattorna så småningom.
Och när jag ändå blandar betong.. så passar jag på att göra några krukor.
Undertiden.. betongen skall bli klar så målar jag element och fönster i köket och sovrummet.
Som vanligt har jag flera olika saker på gång samtidigt! Vad har ni för projekt för tillfället? Kram Ida





1 kommentar:

Lindhagens Anna sa...

Sååå himla fina de blir dina betongplattor!!! Du skulle kunna sälja och tjäna pengar på dem?! Jag blir helt matt när jag hör om alla dina projekt =). Hoppas allt är bra med er. Hör av dig om ni behöver byxorna =). Kram kram