3 maj 2009

Tjuvkik på Lilla E´s rum..
















En liten glimt av vad som är på väg.. Jag syr, målar och pysslar till Lilla E´s rum. Det är så roligt och det kommer bli så fint! Har också jobbat hela helgen och ska nu ha två sköna lediga vardagar med min lilla trollunge! Vi har vant oss snabbt vid sommarväder och 24 grader här nere i Malmö men nu verkar det vara lite paus, hoppas det vänder snart igen för alla människor blir lite gladare och vackrare i sol och värme. Ha en skön start på veckan Kram Ida
Bilder:
1. Klädnypor i trä från mataffären som jag och Lilla E målat i glada färger. Ska användas för att hänga upp teckningar m.m i.
2. Rosa tantblomma, har lärt mig nu att i barns ögon är en blomma något med blommor på- inte en grön växt om någon mer än jag trodde det..
3. Äntligen ska hon få egna vimplar i taket, stackars barn har suttit och tittat när jag syr vimplar åt andra barn och frågat när det är hennes tur..
4. Guldspegel som jag ärvt från min mormor och morfar.
5.Plåtburkar från Panduro Hobbys Tilda serie.

Inga kommentarer: