28 maj 2009

Min kopp te..


Kanske inte säsong för teprat men för mig är det tesäsong året runt. Morgon eftermiddag och kväll dricker jag, helst Earl grey cream, om jag lyxar blir det Kusmi tea med smaken St Petersburg. Jag vill ha det varmt men inte kokvarmt, inget socker eller mjölk i och självklart gärna ett liiitet kex eller något annat gott till! Jag vill ha lugn och ro och njuter verkligen när jag dricker mitt te, oftast väntar jag med kvällsteet alldeles för länge bara för att veta att jag är färdig med allt som skall fixas inför morgondagen och då blir jag för pigg för att kunna somna, lär mig aldrig.
Idag unnade jag mig en mysig stor kopp från CasAgent när det var halva priset, en serie som jag älskar! Den ser fint sliten fransk ut tycker jag och det ska bli extra gott i morgon bitti.


Imorgon kväll ska jag ha lite tjejkväll här hemma med en vän som skall lära mig virka mormorsrutor. Ännu ett oavslutat projekt tänker jag och ni som känner mig men det skall bli roligt och vi skall vräka i oss onyttigheter och glömma beach 2009.. Skön helg, kram Ida

Inga kommentarer: