5 maj 2009

Perfekta hyllan..







Titta vilken söt liten hylla jag hittat på loppis! Det är antagligen en gammal kryddhylla och den var mörkt mörkt brun och fick följa med hem för en femkrona! Med lite vit färg och borrhjälp sitter den nu i trollungens rum och lilla kökshörnan börjar ta form. Jag MÅSTE lära mig borra-hur svårt kan det vara om någon bara förklarar hur man väljer bland tusen olika pluggar och skruvar? Jag vill verkligen kunna det själv, skulle vara en ovärderlig kunskap!
Ha en bra dag! Kram Ida
Bilder:
1. Kaffeservice och plastglas från Ikea
2.Söta små guldskedar som jag haft när jag var liten, min mamma är så duktig och har sparat det mesta, så kul!
3. Mickivasken med pump så man kan diska efter dockorna, även den är sparad sen jag var liten.

2 kommentarer:

M. sa...

Hej kusin! Kul att se att bloggen kommit igång igen. Har hängt upp mina 7 bilder på café Grue idag så imorgon är första officella dagen på min lilla utställning. Hoppas du har tid att gå dit och titta. Bilderna hänger uppe juni ut förhoppningsvis. Sov gott! M.

Bitteliten sa...

For en fin liten kjøkken krok! blir nok mange gode retter du kan få servert som gjest hos lille jenta di. ;)

Ha en flott helg!