12 oktober 2008

Lite lila..






Min granne/vän och jag skall börja utmana varandra med kamerorna i olika teman för att inspirera varandra och släppa loss kreativiteten. Därför började jag idag försöka klura ut olika teman och då blev det lite lila idag som fanns framme från helgen. Blommorna fick jag av min kära mamma och skeden i silver är arvegods, den är använd så mycket att den är alldeles snedsliten-underbart att tänka att en namne till mig använt den så flitigt och säkert tyckt lika mycket om den som jag gör. Tygservetten är också arvegods men jag vet inte vad monogrammet står för. Runt om knöt jag ett lila pappersband som servettring. Denna helgen har susat förbi, har längtat efter att få sätta mig ner vid datorn, det har blivit ett gift att få blogga och inte minst att få läsa andra bloggar- det är verkligen min avkoppling just nu!

Nu hostar Lilla E i ett och börjar bli varm, det blir nog en dag hemma imorgon tyvärr för min del eftersom maken var hemma sist.. Ha en bra vecka och som de säger i skolan i Danmark- god arbetslust! Kram Ida

Inga kommentarer: