28 oktober 2008

Höst höst höst..







Oj vad dagarna springer förbi just nu! Svårt att ta fina bloggbilder när det är mörkt så tidigt. Jag försöker verkligen att ha höst och att njuta av den till fullo men i tankarna märker jag att jag är inne på vinter, jul och alla mysiga förberedelser. Syr just nu massor med fina julstrumpor men skall försöka vänta lite med att börja jula..En och annan kanske blir stressad..
Visar mina nya fina gummistövlar från Noa Noa som jag fick när jag fyllde år, (har önskat mig stövlar länge och blev väldigt glad, nu kan jag hoppa i vattenpölar med trollet) och två doftljus från Voluspa- den som heter Crisp Champagne är min nya drog, jag älskar doften och tänder den så fort jag kommer hem! Ha en fortsatt skön vecka!

1 kommentar:

Lindhagens Anna sa...

Åhhh, vilka fina stövlar och bilder!! Man blir sugen på att börja med Julen när man går in på vissa bloggar. Jag ska också försöka hålla mig ett tag till! Mats hade köpt pepparkakor i affären igår (hm??? jag blev nästan lite sur, tycker det är lite tidigt). Ha det bra!
Kram/Anna