13 oktober 2008

En lugn dag..






Det blev en hemmadag med ett litet snuvigt troll idag.. Vi har mest legat i soffan och tittat på filmer och spelat spel och klätt dockorna i alla möjliga tänkbara kreationer. Men jag har också passat på att flytta runt lite på småprylar och så här ser det ut på mitt hobbyskåp för ett litet tag framöver iallafall. Det finfina hjärtat kom i ett paket med posten i fredags från min vän Anna med bloggen Lindhagens Anna och jag blev otroligt glad! Det är så enkelt, snygg och gulligt och kommer nog få flytta runt här i lägenheten för det passar överallt. Tack Anna! Den vackra buketten kommer från goda vänner som var här på middag i lördags- jag älskar verkligen färska blommor så det här med "istället för en blomma" behövs inte när man skall till mig för jag blir så barnsligt lycklig och njuter varje gång jag går förbi! Det är en kraftigt nedärvd gen från min farmor och pappa! Nu är jag rastlös efter en dag inomhus och skall se om det finns något gott i skåpen.. Kram Ida

1 kommentar:

elna-estelle sa...

Tack för den fina kommentaren. Så kul för då hittade jag till dig! Hit kommer jag att återkomma fler gånger. Vi bor även vi i lägenhet så det är extra kul att få tips och ideér från dem som bor som vi!

Ha en trevlig tisdagkväll!