21 augusti 2008

Tänker på danska och scrappar för att slappa..





Att vara tillbaka i skolan i Danmark har varit en enorm omställning..Har huvudvärk nästan varje dag och är helt slut när jag kommer hem! Jag tänker, drömmer och allt på danska och för att överhuvudtaget kunna slappna av har jag nästan varje kväll (lagom i tid för att egentligen gå och lägga mig) dragit fram papper och dekorationer för att göra fina kort. Har en alldeles för stor hög med vackra papper som jag inte har haft hjärta att klippa i men nu har jag kommit igång! Tyvärr har jag skickat ett par stycken innan jag kom ihåg att ta bilder så här får ni se tackkort till brudparet som gifte sig i helgen. Kram Ida

1 kommentar:

borghild sa...

Kortene ble veldig fine!! Uff, det høres slitsomt ut å dra til Danmark hver dag, håper hodeverket gir seg etterhvert (det er jo ofte mange inntrykk de første dagene), og at det roer seg litt for deg...:-) KLem B:-)