11 augusti 2008

And at times I change my mind..


Vacker spets, är det den som kräver kemtvätt kanske?

Söta detaljer..


Lyxig underklänning

Bjuder på en bild av mig i klänningen och Lilla E ute vid Haväng på Österlen


Jag älskar Odd Mollys vackra ord i kläderna och även resten av kläderna för den delen..
Har köpt en tunika och en klänning på rean, det var 70% rabatt och tur var det-hade inte köpt just dessa till fullpris.Är så otroligt nöjd med dem för de känns inte så somriga utan kommer nog funka bra hela hösten(klänningen är jättefin med mörklila leggins eller jeans till) Jag som annars är en fullständig Noa Noa knarkare måste erkänna att det är så lyxigt att ta på sig ett plagg och känna sig så klädd- det är nästan omöjligt att lägga till assesoarer till Odd Molly för de är så dekorerade redan. Och skillnad i tvättkorgen för till Noa Noa stilen krävs oftast 2-3 plaggs lager för att det skall bli fint. På tal om tvätt blev jag lite sur när jag kom hem och såg att det står dry clean only i den lila tunikan- hrm...vilket fynd! Kommer inte våga använda den ofta då tyvär.. Imorgon får ni se vad jag hittat på vid symaskinen! Kram Ida

Inga kommentarer: