13 oktober 2011

Vardagsrum..


Kuddar från Day Home. Den med handen fick jag i födelsedagspresent för en vecka sen, är jätteglad för den!

Mjuk stickad pläd i bomull från Åhlens fick jag också i present..


Är inte så flitig med att visa bilder från vårt vardagsrum men det beror på att det är det rum vi är minst färdiga med när det gäller möbler. Vi har prioriterat att hellre få väggar och golv klara i hela huset än att rusa iväg och köpa möbler bara för att fylla upp..
Önskar oss en stor soffa istället för två, en mysig riktigt stor matta och ett nytt soffbord. Men allt får ta sin lilla tid. Det är ett stort och ljust vardagsrum men inte helt lättmöblerat..

Nu har maken kommit hem med massa italienska godsaker från Di Penco i Malmö och vi ska laga en snabb och enkel pasta. Dottern och jag har varit hemma idag för skolan var stängd, hon har bakat kladdkaka nästan helt själv så.. NU börjar fredagsmyset!
Kram Ida

1 kommentar:

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Snyggt! Gillar färgerna, och kudden med handen är riktigt snygg!

Blir nog kanon med två soffor och en stor matta! Min dröm är två vita soffor mitt emot varandra! ;)

Kram och ha en fin fredag!