8 september 2011

Nästa fas..

Muffins med tranbär och grovt hackad vit choklad.

Nu har jag definitivt gått in i nästa fas: BOA! Jag syr, spikar upp saker på väggarna, viker babykläder och lägger dem först i färg ordning sen i storleksordning och till sist i finast-och vill använda först-ordning. Och idag har jag bakat mängder av muffins.
Min plan är att fylla hela frysen med kakor och bullar och sen låta bli att äta upp dem så att här finns hemma när folk kommer för att titta på lilla bebisen. Vi får se hur det går, inte lätt att gå hemma hela dagarna och göra ingenting utan att fika.

Idag gjorde jag några omgångar helt vanliga muffins men fyllde dem med tranbär och grovhackad vit choklad. Det är så gott ihop! Imorgon blir det med rivet apelsinskal och hackad mörk choklad.
Ha en bra dag, Kram Ida

Inga kommentarer: