10 september 2011

Lite mer höst i köket..


Nu fick jag en påminnelse om att jag skall måla täcklocket i taket grått, det lyyser ju vitt . Vad snabbt man blir hemmablind..

Min livs mantra: Stay calm and carry on. Det fungerar i de flesta lägen! Så jag gjorde en liten tavla med hjälp av papper från Day Home och min dymo.

Lilla fina loppisfyndade rådjuret fick komma fram nu till höst..

Stor skål från Casagent.

Små skålar och muggar från Bloomingville är inhandlade på Märtas café här i Höllviken.


Har ändrat om lite på hyllplanen i köket. Är verkligen så glad att vi valde att sätta hyllplan istället för överskåp här. Lagom stort "vitrinskåp" att styla. Tycker det är så svårt det där, jag vet precis hur jag skulle vilja ha det men tycker aldrig riktigt jag får till det, blir aldrig riktigt nöjd. Träning ger väl färdighet..
Nu är det iallafall lite mer höst aktig. Är sugen på dova färger blandat med mörkt trä som, var så trött på det somriga blåvita som jag haft här innan.

Önskar er en fortsatt skön lördag! Kram Ida

1 kommentar:

Piccolacasa sa...

Väldigt fint! Och nu har jag bestämt mig, ska köpa en dymo! Trevlig helg!