3 september 2009

Armband..




Hej vänner, idag har jag haft en skön dag.. Verkligen laddat batterierna med min lilla trollunge, fikat ute, varit hos frisör i två timmar, lagat god kvällsmat, kikat i en av mina favoritbutiker och dessutom damp Lantliv ner i brevlådan, kan det bli bättre? Jag fick härlig höstkänsla för här i Malmö har det regnat och blåst rejält idag!
För några veckor sen fick jag syn på ett fint armband i en klädbutik, det kostade 200:- vilket var lite dyrt tyckte jag med tanke på att det bara var pärlor trädda på en gummisnodd. Idag hittade jag likadana pärlor i en hobbybutik, de var dessutom på rea så för 30:- och 2 minuters tid har jag nu gjort ett likadant, fått gummisnodd och några pärlor över till ett armband till och är supernöjd!
Jag är helt insnöad på dimmiga lila, gråa, beiga nyanser just nu och armbandet kommer bli mysigt till höstens kläder. Imorgon är det fredag och jag skall på bio med jobb, sen väntar jobb i helgen och förhoppningsvis lite yoga. Ha en skön helg Kram Ida

1 kommentar:

EN INREDOHOLIC sa...

Javisst är det underbart varmt och gott!! Härligt!! Hoppas du får en fin dag. Korgen och krukan är jord ;)

Trä i växterna.. annars alla rät ;)

KRAM
Jannice