23 juli 2009

Tylösand..







Fick ett ryck och åkte till Tylösand och bodde på Tylöbäck vandrarhem och hotell. Sköna dagar och så vacker natur.
Har också varit på Degeberga Antik och samlarmässa, där fanns mycket att titta på men endast 3 små ramar fick följa med hem. En fotograf kom fram och bad mig vara med på bilder till ett tidningsreportage så om ni köper en dansk inrednings/antiktidning och ni ser en blond tjej som ser väldigt intresserad ut av tallrikar eller utemöbler så är det jag hi hi!!
Den tredje semesterveckan börjar lida mot sitt slut och jag har en vecka kvar. Har inte alls fixat allt jag ska passa på att göra medans man är ledig men har varit bra på att bara ta dagen som den kommer och faktiskt inte gör så mycket alls och det behövdes nog efter en tuff vår.
Hoppas att sista veckan innehåller sol och strandväder, mer loppis och svala kvällar så jag orkar ta tag i skåp och pärmar som skall sorteras.. Kram Ida

Inga kommentarer: