26 april 2008

Längtar till sommarfika..




Nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter en lite stökig vecka! Igår var vi en sväng på Rusta, blir lika förvånad varje gång- där finns en hel del skräp men sen hittar man små guldkorn som inte kostar många kronor. Till sommarens fikor eller kanske Lilla E´s tre års kalas hittade jag de här söta servetterna och en liten skål i melamin-kanske till jordgubbar..mmmums...

Får vi kaffebesök imorgon får ni se vad som mer fick följa med hem!

Idag har jag varit på barnloppis, gjorde ett par fynd, tyvärr mest kläder och skor som är alldeles för stora, har vi tur passar de nästa sommar, har vi otur passar sandalerna och sommarklänningarna i vinter. Men de kostade ca 10:- styck så då får man chansa! Ha en fortsatt trevlig helg Kram Ida!

4 kommentarer:

Liza i pepparkakshuset sa...

Kul att du tittade in hos mig...nu hittar jag till dig :)

Kram Liza

White Season sa...

Hej ida, Ja visst kan man hitta små guldkorn på Rusta ibland, de påminner ju om greengate, och något billigare då förstås :-) .
Ha en jätte bra vecka med Valborg och allt, kram Malin

Anonym sa...

Vilka pärlor du har hittat på rusta, ibland glimtar det till lite bland allt skräp som du säger :-) Har hört att det faktisk går att fynda även på dollarstore, men jag har inte tagit mig dit riktigt än. Kul är det iaf när man hittar snygga saker :-)

Maria sa...

Ser ut att vara Greangate, verkligen fina och säkert helt prisvärda!