19 april 2012

Stjärnor..




Just nu är jag tokig i stjärnor, tycker de är så snygga! De dyker upp lite varstans just nu.

Så jag föll som en fura för den här snuttefilten så jag klickade hem den från Snutten åt lilleman. Han gillar att somna med filt runt ansiktet och det är alltid en liten oro att han skall dra filten över hela ansiktet när vi inte ser. Den här är så tunn och skir att det inte är någon fara om det skulle hända. Dessutom är den perfekt att ha när man ammar offentligt om man inte vill blotta sig helt. Jag köpte ett 3 pack så kan man bli av med någon eller ha någon i tvätten utan att det blir kris i huset.

Perfekt presenttips åt någon liten nyfödd bebis kanske?


Idag skall jag göra något jag inte gjort på mååånga år. Jag skall åka till badhuset. 
Jag avskyr badhus- det är kallt, blött och hårigt tycker jag så i vår familj är det maken och dottern som sköter badhus besök och simskola.. 

Men jag offrar mig för laget idag (mina barn och vår mammagrupp) och kanske blir det jättehärligt!? 
Det skall i allafall bli jätteroligt att se lilleman i vattnet, han älskar att bada i sin balja här hemma. 
Och dottern tycker att det är kul att få vara med och mysa med bebisarna och hon är ju så stor så det känns tryggt att hon följer med lilla mamma.


Hoppas ni får en härlig dag i solen!

Här hemma väntas 13 grader och jag känner hur vårkänslorna bubblar i kroppen! 

Kram Ida

1 kommentar:

Limetwig sa...

Oh jag saknar den där vårkänslan... den infinner sig liksom inte när man är i en källare hela dagarna!
Snygg filt och smart drag med tre, man vet ju liksom inte vad som kan hända en snutte :)
Kram Åse