13 april 2012

Härlig morgon..







Åh idag känns som som att våren är tillbaka här hemma! Solig, varm och vindstilla fredag.
Jag försöker bli bättre på inställningarna på min kamera så i morse var jag ute i skogen bakom vårt hus och tränade i morgonsolen. 
Eftersom det nästan alltid är jag som håller i kameran här hemma så finns det inte många bilder på mig i våra familjealbum. Så då fick jag lufta stativet och fjärrutlösaren och prova mig fram- inte helt bekvämt eller lätt det där..

Önskar er en skön start på helgen idag.


Själv skall jag hämta dottern i skolan strax och åka för att handla disco-aktiga kläder, för i kväll vankas det skoldisco. De är så söta när de lite pirriga åker dit alldeles finklädda. Lite dansande blir det men mest handla godis och läsk. Gulligt!

Kram Ida



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ida!
Vilka fina bilder! Här behövs ju ingen fotokurs:-)

Åh, första discot glömmer man ju aldrig. Hoppas hon hade kul!

Kram P