30 maj 2011

Blått är flott..



Jag har precis som många andra bloggisar fallit totalt för det blåa! Jag skulle gärna fylla hemmet med blå detaljer just nu. Speciellt i sovrummet, där vill jag ha mönstrade blå sängkläder, massor av kuddar och så en stor stråkorg - så snyggt ihop!

Idag har lite blått porslin plockats fram från skåpen, det mesta är fyndat på loppis. Servett ringarna är från Lexington och följa med hem från en tripp till Smögen förra sommaren. Kommer bli perfekt till sommarens middagar ute i trädgården. Mmmm.. längtar!

Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kram Ida

1 kommentar:

Moodboardwithflowers sa...

Hej Ida!

Ja jag såg också fina inne på Ellos i går när jag var där och tittade lite. Kolla hemtex också, de har en del fina saker. Har du sett Beach house påslakan som alla bloggar om ? Jag klämde på dem häromdagen inne på Sova, och det var dumt gjort för de vill jag ha.. men ack så dyr prislapp.