24 april 2011

Ranunkler..





Detta är en av mina absoluta favoritblommor, så vackra och ömtåliga och välgjorda.

Påskdukningen igår gick i lite vårigt ljustlila. Duken är i linne och från Himla, den fick jag av svärföräldrarna i höstas när jag fyllde år. Tycker den är så vacker och användbar, passar till allt!

Här hemma njuter vi verkligen av påskledigheten, här är riktigt sommarväder! Tycker att påsken är så otroligt avslappnad och kravfri om man jämför med julen. Jag som älskar traditioner kan lätt stressa upp mig över allt jag vill hinna med och tycker man bör göra.. Men nu njuter jag bara!

Nu skall jag krypa tillbaka till soffan och mumsa vidare på all choklad..
Kram Ida

1 kommentar:

Emma mittemot sa...

Hej Ida! Jag satte ranunkelknölar förra året men dom tog sig inte :( Tänk vad härligt annars att kunna plocka in egna från trädgården! Helt klart en blom-favorit! Hoppas allt är bra med dig och din familj! Kram Emma