6 januari 2011

Vid tv bänken..


Tänkte visa vilken vacker ljuslykta vi fick i julklapp. Den är köpt på mysiga Vindåkra gård och bryter av perfekt mot allt vitt här hemma. Ger vackra skuggor på väggen dessutom!
Tv bänken är också ganska nyinflyttad (som ni säkert ser på sladdarna) och kommer från Ikea. Vet inte om jag egentligen tycker att det finns några snygga tv bänkar men denna blev så bra det gick just nu och rymmer mängder av filmer och fjärrkontroller som jag inte vill ha framme. Maken skall pimpa den med svart matt sockel vid tillfälle.

Idag är julen ut städad, lika skön känsla som när man plockar fram julen! Jag blir likadan varje år, så fort nyårsafton är över så längtar jag efter krispiga tulpaner, semlor och ljusa pastell färger.
Nu skall jag fortsätta här med ett stort projekt vi dragit igång, ni skall snart få se vad som väntar!
Kram Ida

Inga kommentarer: