7 maj 2010

Sommarskrud..











Nu har sovrummet fått lite sommarkänsla med ljusrosa kuddar, en vacker rosa Mårbacka pelargon och ett ljusrosa blockljus i en stormlykta. Bytte till ett gammalt skirt överkast som makens farmor gjort för länge sedan. Lite romantiskt kan det få vara på sommaren och med gråa väggar och det svarta skåpet så tycker jag inte att det blir för mycket (och jag hoppas maken håller med) Garderobsdörrarna är inte på plats än så ni får tyvärr bara kika åt samma håll som förut..
Fortsätter visa mina senaste fynd: Väggordet ropade jag in på Tradera för ynka 12 kronor. Glasfatet är också ganska nyfunnet och jag tycker det är gulligt för det är så litet, kan vara fint med en födelsedagsmuffins på eller en liten växt och glaskupa på. Just nu får det vara ett smyckesfat..
Skön helg på er i höstvädret! Kram Ida

Inga kommentarer: