24 maj 2010

En riktig kakburk..




Berättade ju för ett tag sedan att jag plötsligt hade riktig tur med fynd på Blocket och Tradera. Den här burken var en av sakerna jag blev så otroligt glad över! Den dyker upp då och då på Tradera och jag har varit nära att få tag på den tre gånger men priset har skenat iväg, nu blev den min för en tredjedel av den summan. Tycker den är så fin i färgen och älskar fjärilarna. Skall försöka ha den fylld med bullar hela sommaren. Idag blev det dock köpebullar.


Idag var det helgdag i Danmark så jag var ledig. Fick gjort en hel del skolarbete och sen jagde maken och jag dynor till utemöbler men alla var slut eller väldigt dyra. Sen skulle jag köpa sättpotatis men fick veta att de var slut för lääänge sedan. Tråkigt, jag som läst på om odlingsmetoder, blandat jord och förberett en stor zinkbalja för odling. Nåja, det kommer väl fler somrar..
Ha en fortsatt bra vecka, Kram Ida!

Inga kommentarer: