30 maj 2010

Mors Dag..











Idag blev jag firad med frukost på sängen, teckning och en liten present. Sen kom lilla mor och svärmor på lunch och fika som skulle varit ute i solen men blev inomhus i ösregn.. Dukade med mormors gamla kaffeservis, tycker det är roligt att passa på att använda finsaker när tillfälle ges.
En ny vecka har susat förbi, nu har jag två veckors undervisning kvar på min utbildning och jag läser på tåg, buss, kvällar och helger inför mina examensprov. Så nu får alla kreativa projekt vackert vänta vilket gör att jag plötsligt har tusen ideér och saker jag vill prova.. När skolan är klar skall jag kasta mig över betonggjutning, möbelmålande och kryddträdgård.
Hoppas ni får en bra start på veckan, för mig är måndagar alltid en lugn dag med få måsten, skönt! Kram Ida

Inga kommentarer: