6 oktober 2009

Huslycka..


Nu har maken och jag beslutat oss för att flytta ihop igen! Dessutom ska vi köpa hus! Papper är skrivna och nu väntar besiktning och radonmätning och om allt går bra kommer vi flytta in redan i slutet av November. Vi håller på att spricka av glädje, detta har vi drömt om så otroligt länge och äntligen är det dags. Ett litet enplans hus i Höllviken med tallskog omkring oss och nära till stranden. Så här hemma varvas Losec med Champagne, vi håller bara tummarna nu att inga otrevliga överraskningar dyker upp under besiktningen, vi som aldrig köpt bostad förr är aningen nervösa nu.. Nu skall jag på lekplats med Lilla E i höstsolen och njuta, Kram Ida!

5 kommentarer:

mariaemb. sa...

Stort grattis både till husköp men även till kärleken!

Hoppas besiktningen går bra. Kram Maria

Lindhagens Anna sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jag blir så glad att jag börjar gråta =)!!! Sen att det inte blev till oss här i Bara i skitsamma =) Huvudsaken är att det är bra mellan er =)

Kram kram kram kram till er alla tre!!!

Pysselpralinen sa...

Åh va roligt och spännande! Och Höllviken som är så fint! Jag håller tummarna och önskar lycka till! :-)

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Stort grattis till de fina nyheterna!!!!

Spännande att följa en husrenovering!

Kram Caroline

Hem och Lycka sa...

Å vad roligt, grattis!

kram