28 november 2012

Julen är på gång..




 Jag älskar verkligen julen och ser väldigt mycket fram emot den!

Precis som förra året så blev jag förvånad över hur lite i lådorna som är fint, jag tror alltid att jag köpte en massa nytt som jag inte minns men så var det visst inte.. 

I år blir det dämpat och naturligt.
Grönt i form av växter, mossa, enar, gran. Brunt i kottar, grenar, kanelstänger. Vitt i hyacinter, julros, julgranspynt, pappersstjärnor. 
Lite trött på glitter och silver som jag var tokig i för något år sedan. 

Skall försöka komma iväg och köpa lite enar, granris och mossa till utsidan och städa upp lite i krukorna i trädgården. 
Dottern tittade ut och sa att blommorna såg lite trött ut- barn är ju ärliga! 

Ha en fortsatt skön kväll!

Kram Ida

1 kommentar:

TITTILINA sa...

Åh du har gjort en stjärna redan.
Så fin! Och du ser, du skulle ha shoppat mer jul-kul-saker i söndags.
Tack för senast! Det var mysigt!
Kram