30 november 2012

Frusen fredag..








Idag har jag riktig fredagskänsla i hela kroppen. 
Kallt och vintrigt känns det idag och jag unnar mig att tända levande ljus både inne och ute. 




På uteplatsen har jag försökt skapa lite vinterkänsla nu på morgonen. 
En gran fick offra sig litegrannnär jag behövde kvistar för att sticka ner i olika krukor.  
Min loppisfyndade glasburk(som jag älskar, den är så stor och rejäl och kostade 30:-) fick bli ljuslykta.  

Och just när jag höll så kom det några små små snöflingor dalande. 
Kanske kanske kan vi få lite snö till adventshelgen. 

Nu är jag tillbaka här inne med raggsockar och te, lilleman har somnat för sin middagslur ute i vagnen. Och jag ska ta en sväng med dammsugaren för som vanligt så frodas dammråttorna!

Önskar er en skön fredag och start på helgen!
Kram Ida

Inga kommentarer: