22 juli 2012

The Lodge..









Häromdagen var mannen jag ute och åt middag själva utan barn. 
Jag har väldiga problem att slita mig från lilleman och behöver träna på det.. Hur ska han annars kunna börja på dagis- utan att ta med mig!?
 Så vi bestämde oss att köra till The Lodge som är ett spa och övernattningsställe som ligger på Romeleåsen och har fantastisk utsikt. 
Vi åt deras grillbuffé med massor av goda skaldjur, fisk , kött m.m och sen dessertbuffe efter. 
Allt var sagolikt gott och stället är så mysigt och fint inrett! 

Lyxigt att vara iväg själva en stund och lika lyxigt att komma hem och pussa små barn. 

Hoppas ni har haft en skön helg. 
Nu verkar ju sommaren vara tillbaka här i Skåne iallafall. Underbart!

Kram Ida


4 kommentarer:

Idas Söta sa...

Gud vad mysigt det ser ut! Förstår precis det där med att det är svårt att slita sig från barnen....men det där lät ju som ett trevligt sätt att öva på ;)

Limetwig sa...

Nämen Ida :) det ska väl inte va så svårt... Egentid med mannen kan väl inte va så svårt att tacka ja till ;) Nästa gång får ni sova över där för rummen är osså jätte fina! Ha det gött i solen!

Villa Hemma sa...

Åååh, dit vill jag också! Ser jättemysigt ut!

Kram

Nellie - the Flying Hippo sa...

Bra att du övar, säkert bra för er båda. :) Härligt att ni fick en fantastisk kväll. Kram