5 december 2010

Kära Tomten..

Fint kuddfodral från H&M Home

Mysdress och fina mysiga sockar att traska runt här hemma i..

Varmt fodrade regnstövlar från Ilse Jacobsen




Lyxiga ekologiska hud och hårvårds produkter från John Masters Organic. Finns här.



Jag blir hemskt gärna världsförälder hos Unicef


Ekologisk duschcreme och handtvål från Urtekam i godaste doften Brown Sugar. Finns i hälsokost butiker och i större matbutiker.


Kära tomten, nu behöver du inte grubbla mer över vad jag önskar mig..



Hoppas alla har det bra därute och njutit av helgen som varit. Är inte så flitig med bloggen just nu, veckan snurrar på så vansinnigt snabbt och det är svårt att hinna ta bilder innan det blir mörkt.
Idag har vi skaffat en iMac och den är sååå fin! Min bloggdator har varit super kass senaste halvåret och kraschat varje gång man närmade sig bilderna så det skall bli underbart nu att ha nytt fräscht och kunna blogga i lugn och ro utan att behöva starta om datorn 4-5 gånger.
Ny dator är som ett nytt skrivhäfte, så skönt med blanka sidor som skall fyllas! Förhoppningsvis får jag photoshop snart också och kan börja redigera mina foto, det hade varit vansinnigt roligt men tar väl lite tid att lära sig.

Nu skall jag träna en kort stund här hemma och sen lägga mig tidigt, har många timmars sömn att ta igen efter att ha varit på 30 års fest i natt. Tusen tack L & J, det var kul kul kul, tänk vad man är lyckligt lottad som har så fina vänner! Kram Ida

Inga kommentarer: