26 juni 2010

Sommar..

Vår strand, bilden tagen med mobilen men ändå helt ok..


Nu har vi sommarlov dottern och jag och om en vecka börjar även makens semester! Efter en turbolent vecka som slutade i världens bästa skolasvlutning och midsommarafton för min del så är det så skönt att sommarens vila börjar.
Vi ska lata oss och njuta av första sommaren i huset och av stranden som ligger 800 meter bort- ska bli så lyxigt. Kram Ida


Det här skall jag också hinna med:

  • Äntligen anlägga min pallkrageodling- imorgon börjar vi och jag längtar så!
  • Göra utflykter med familjen till små smultronställen
  • Denna veckan skall vi börja renovera väggar och kanske golv i köket och hallen
  • Jag skall måla lite möbler och gjuta betong
  • Organisera garage och arbetsrum som är kaotiska just nu
  • Träffa släkt och vänner


Inga kommentarer: