27 juni 2010

Lycka..











Ska erkänna att jag kan känna mig lycklig över materiella ting- speciellt om jag fyndat dem! Häromdagen kom maken hem med fem stycken vackra äppellådor från Kivik till mig samtidigt som de här fina sittdynorna fick följa med hem från Jysk för 20:- styck. Lådorna får flytta runt lite varstans just nu, tycker de är så vackra! Och dynorna älskar jag! Så då gjorde jag en Maria Montazami och utbrast att jag aldrig kännt mig såhär lycklig, vilket jag naturligtvis har...jag uppskattar andra saker i livet också!

Den lilla lavendeln på bilden har jag hittat inklämd mellan två stenar en bit från vår stora lavendelbuske, då var den bara två cm hög och nu två veckor senare så växer den så det knakar. Jag tror jag skall klippa ner den lite brutalt nu så den blir riktigt tät och fin..

Ha en bra start på veckan! Kram Ida

Inga kommentarer: