7 februari 2008

Vårfint..


Idag är lilla E och jag inne för fjärde dagen, E har ju varit jätteförkyld hela veckan och nu har jag också åkt på det. Jag blir ändå alldeles rastlös av att vara innomhus och innbillar mig att det har blivit vår ute under dessa 4 dagarna. Så nu har vi gjort lite vårfint på köksbordet med ranunkler i fina färger. Burkarna innehåller mitt absoluta favorit te Kusmi tea. För mig som dricker mycket te är detta verkligen vardagslyx och det är svårt att gå tillbaka till något annat när man väl provat. Och så är ju burkarna dessutom så fina och finns i massvis med färger.. Ska man göra testunden ännu mysigare så tar man sig en Olof Victor skorpa till! De är bakade för hand med naturliga råvaror och utan tillsatser, hurra!

Nu ska jag fortsätta vila och kurera mig med te och skorpor. Kram Ida!

Inga kommentarer: