28 oktober 2013

Riktigt höst..



Vissa dagar behöver man hålla hårdare i sin familj än andra. 
Idag är en sådan dag för mig och jag njuter av att det är stormvarning ute och riktig jädrans höst. 
Höstlov men jag har jobbat minikort dag så nu skall vi bara vara inne, tända ljus, äta rester som varken stjäler uppmärksamhet för att lagas eller diskas. 
Kanske spela ett spel. Ambitionerna är höga men ibland tycker jag bara vi surrar runt och förbi med gympapåsar, hämtningar och lämningar osv..

Kram Ida

2 kommentarer:

TITTILINA sa...

Önskar att jag hade lite fler lediga dagar med barnen nu när det är lov. Och nog är höst som heter duga idag.

Du det kommer fler pärlsöndagar i Malmö, ifall du är sugen nån annan gång.
SÖNDAG 10 NOVEMBER KL. 11.00-15.00
SÖNDAG 24 NOVEMBER KL. 11.00-15.00
SÖNDAG 8 DECEMBER KL. 11.00-15.00

Kram

baraetthem sa...

Mysigt med höstlov och bara umgås och vara med sin barn! Och visst är det lite mysigare innen är när det stormar lite ute (men det behöver inte vara som i södra Sverige...)
haha, du har så rätt det du skrev inne hos mig. Jag vet inte hur mycket jag torkar och "räddar" golv och bänkskiva från vatten. Men kul har de:)

Kram och mysig kväll till dig!
Fredrika