15 september 2013

Middag..









Vi hade gäster på middag igår, alltid lika trevligt! 
Skulle vilja ha det väldigt ofta men senaste året har vi inte riktigt hittat orken och tiden, helgerna springer fram när man jobbar varannan helg.
Inbillar mig att vi kommer bli flitigare på att bjuda hem folk nu när hösten är i antågande.


I allafall..vi bjöd på antipasti med kallskuret, tallegio ost, kronärtskockor, buffelmozarella från favoritstället Dipenco i Malmö. Så lätt och gott! 
Sen gjorde jag skogsvaktarpasta (som jag glömde fota..) som man gör med god salsiccia, blandad svamp, vitt vin m.m.. Gott!

Jag dukade med skrynklig duk som jag älskar, rosa blommor och zebramönstrade servetter från H&M som blivit min favorit.

Idag är vi riktigt trötta och sega men det behövs ibland. 
Om en stund skall jag masa mig iväg på träning. 


Hoppas ni har det bra mina vänner!

Kram Ida

Inga kommentarer: