10 februari 2012

Spännande..


Idag känner jag mig modig och lägger ut en bild på mig själv här på bloggen vilket jag egentligen tycker är jättejobbigt..
I morgon är det nämligen dags för Emmas bloggträff som nu förvandlats till ett stort event för 180 personer. Skall bli så roligt att få träffa personerna bakom de bloggar man följer. Man får ju en bild av personerna och det känns ju som om man känner en del av dem fast man aldrig träffats.
Och så klart att få gå på galej vilket är stort för en som är mammaledig.
Vi skall vara i Malmö, Ranelid kommer och föreläser om vänlighet, det är en väldig massa utlottningar och goodiebags. På kvällen är det middag med tapas och sen nattklubb. Och det kommer säkert hända mer roliga saker!


Resten av den här dagen skall jag till frisören, vända ut och in på garderoben för att se om något passar än, äta Italiensk god mat med mannen och så det mest spännande av allt..
Fortsätta träna på att ge lilleman mat med flaska. Jag vill sååå gärna kunna gå utan bebis en liten stund i morgon kväll. Än ser det inte så ljust ut..

Ha en skön fredag och start på helgen!
Kram Ida






2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så roligt i morgon.
Kram HN

Unknown sa...

Fina du :)

Hoppas ni hade en fantastisk dag igår!!!

kRAM